Pagina's

vrijdag 27 oktober 2023

Just Add Ink #676...

 

Oké, oranje is niet echt mijn kleur al doet he wel herfstachtig aan met deze warme kleur, maar toch sprak dit inspiratie plaatje me enorm aan. Denk vanwege de zachtheid van de andere kleuren. Ik gebruikte hiervoor een stans van Sizzix van Eileen Hull, die een postzegel effect creëert, wat is deze gaaf zeg. Verder gebruikte ik een oude en een nieuwe stempelset van Stampin`Up! Zo werd mijn pompoenkaart zelfs een beetje vintage en dat is dan wel weer helemaal mijn ding. Deze inspiratie kreeg ik via de blog van Just Add Ink #676, dankjewel weer voor deze inspiratie.





Lieve creatieve Groet Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. Fabulous slimline card Yvon. That postage stamp effect die has given you an awesome background for your pumpkin. Thanks for joining us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how the die cut detail makes the background such a key element of this design Yvon, and a great backdrop for your pumpkin. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen