Pagina's

zondag 15 oktober 2023

Just Add Ink #674...

 

Een SUper leuke kleurenchallenge op de blog bij Just Add Ink #674, ik wist ook meteen dat ik er een kerstkaart mee wilde maken. De kleuren zijn Fresh Fresia, Berry Burst, Pretty Peacock en Gold.  Ik stempelde op de oplegkaart met de achtergrondstempel Sketched Plaid in de kleur Pretty Peacock een stuk van de stempel af. Daar trok ik met de blends Fresh Fresia licht en donker twee lijnen en daarna nog met een versamark stift ook nog lijnen, waar ik gouden embossingpoeder over strooide en verhitten, zodat er een onwijs mooie gouden lijnen ontstonden. Met de stempel bundle Joy of Noel maakte ik een stempelafdruk in sahara sand die ik met blens inkleurde voor een subtiel effect, daarom koos ik ook geen zwarte inkt. De letters NOEL, stempelde ik met versamark af die ik emboste met gouden embossingpoeder die ik ook weer verhitten en uitstanste. Nog een stuk Fresh Fresia lint en wat rhinestones die ik met de kleur Berry Bust  blends inkleurde werd de kaart een geheel. 







Lieve Creatieve Groet Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. This is fabulous Yvon. I love how you cleverly created your plaid background. Just gorgeous. Thanks for joining in with us at Just Add Ink this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goodness the plaid you created with these colours looks just stunning Yvon. It's a stunning accent for a unique Christmas card! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen