Pagina's

vrijdag 29 september 2023

Just Add Ink #672...

 

Yes, I am back... na een roerige tijd, ben ik er weer in mijn eigen appartement. geen grote stempelkamer maar op de slaapkamer waar ik gelukkig een mooie stempelhoek kon inrichten. De eerste kaart die ik laat zien vanuit deze stempelplek is voor de challenge bij Just Add Ink #672 een sketch challenge en ja ik hou nog steeds enorm van sketches. Ik gebruikte de stempel set Translucent Florals die ik meteen mooi vond toen ik die zag staan. daarbij gebruikte ik de dies Timeless Arrangement waar ik ook de nodige ideetjes mee heb vooral omdat deze zo fijn zijn om in lagen mee te werkte, iets wat ik graag doe, dus ook bij deze kaart. Als inktkleur gebruikte ik de kleuren Petal Pink, Cherry Cobbler, Moody Mauve en Garden Green, verder gebruikte ik retired twine in de kleur Garden Green en natuurlijk mochten er geen steentjes ontbreken dat werden deze keer de Neutrals Adhesive Backed Sequins. Dit alles matte ik op Garden Green Cardstock goot er nog een sausje over a`la Yvon en toen kreeg ik deze kaart.




Creative Blue Heart Greeting, Yvon💙

1 opmerking:

  1. Lovely colour scheme and great addition of the die cut elements under your sentiment. Thanks for joining us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen