Pagina's

zaterdag 27 mei 2023

Just Add Ink #654...

 
Yes, ik ben er weer, was even een paar dagen weg, toen het werken weer opgebouwd en vanmiddag ondanks het mooie weer toch even boven geweest om met deze mooie kleuren challenge van Just Add INk #654 aan de slag te gaan. De kleuren zijn Parakeet Party, Tahitian Tide en Daffodil Delight, de stempel is een oudje die ik bij Rosalien had gebruikt en nog twee keer extra had afgedrukt. Ik knipte hem uit en en ik knipte er nog wat lossen bloemen van. Verder gebruikte ik de dies Artistic die ik uit het Parakeet Party glinster papier stanste, zodat ik deze onder de stempel kon verwerken. De lossen bloemen kleurde ik in en plakte ik met dimensionales op. Ik ben weer zeer tevreden over deze leuke kaart, die ik afwerkte met wat zilveren rhinestone en een strik in de kleur parakeet Party.








Creatieve Blue Heart Greetings, Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. This is just gorgeous Yvon. I love the mix of solid stamping and die cuts. Such a lovely way to use our colour palette. Thanks for joining in with us again at Just Add Ink. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coloured simply but the effect is so striking Yvon and I love the mix of coloured flowers and the die cut floral detail. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen