Pagina's

zondag 16 april 2023

Just Add Ink #648...

 
Just Choose Two oftewel kies 2 van de drie items dat was deze keer bij Just Add Ink #648 de challenge. je kon kiezen uit Water - Wall - Garden, ik koos eigenlijk voor water en wall, maar uiteindelijk kwamen er ook  nog bloemen bij omdat ik iets misten, dus koos ik ze eigenlijk allen drie. Oeps, ben ik tevreden over deze kaart ja en nee en dat heb ik niet snel, toch plaats ik hem want ook mijn mindere kaarten mogen getoond worden. Deze kaart is een mix van Stampin`Up! en Cats on Appletrees, beide 2 van mijn favoriete stempelmerken al gebruik ik de stempels van Cats on Appletrees veel te weinig, terwijl ze zo cute zijn. Ik liet de aapjes schuilen onder de paraplu, zodat ze niet nat zouden regenen. Het kleine aapje houdt natuurlijk de paraplu voor moeder aap vast met haar staart. Op het regen designpapier stempelde ik in Balmy Blue nog extra regendruppels voor net iets extra`s.







Lieve Creatieve Groet Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. That is such a sweet card Yvon. I love the sentiment too! Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Ii love this, especially all the floral details! Thanks for joining us at Just Add Ink this week!

    BeantwoordenVerwijderen