Pagina's

maandag 3 april 2023

Colour INKspiration #140...

 

Nee, pastelkleuren zijn niet zo mijn ding, toch ging ik ermee aan de slag en maakte er deze condoleancekaart mee. Een anders dan anders condoleancekaart, maar door de pastelkleuren wel weer heel subtiel geworden. Deze kleuren waren van de challenge van de facebookgroep van Colour INKspiratation #140, waar ik graag aan meedoe. Ik heb met Early Espresso gestempeld ipv met zwart en de bloemen ingekleurd met So Saffron, Petal Pink, Soft Sea Foam en een beetje Early Espresso. Om sommige kleuren iets zachter te zijn heb ik de stempel beinkt en eerst op een kladje afgedrukt. Toen alles een kleur had hem heb de oplegkaart geembosd met de nieuwe Basic 3D embossingfolders een set van 3 stuks, waar deze toch wel mijn favoriet uit is.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten