Pagina's

donderdag 27 april 2023

As You See It Challenge #297...


Vanmiddag met deze frisse kleuren van de blog van As You See It Challenge #297 een kaart gemaakt. ik koos voor de nieuwe stempel set met dies Cheerful Daisies, wat is dit een mooie veelzijdige set. Ik stanste eerst de grote dies uit So Safron Vellum en van daaruit ging ik met de gestempelde bloemen werken. Ik had nog ene stukje geemboste bakstenen op mijn werkplek liggen en daar stempelde ik de tekst op, wat meteen een mooi effect gaf. Als afwerking natuurlijk weer een stuk lint en 2 soorten steentjes. Weer heerlijk veel laagjes gebruikt om deze kaart op te bouwen, oftewel weer een echte Yvon kaart.










Lieve Creatieve Groet Yvon💙

3 opmerkingen:

  1. Wow, Yvon, this looks so fresh and yummy in our colors! Lovely arrangement and layering of all those detail dies, and my fave sentiment in that set, lol. Thanks so much for playing at As You See It!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvon, this is just so fresh and gorgeous! What a great showcase of this set. Thank you for joining us again at As You See It.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvon your bright daisies are so cheerful and I just love that sentiment! Thanks for playing along over at As You See It Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen