Pagina's

vrijdag 31 maart 2023

Just Add Ink Challenge #646...

 

Pasen komt eraan, al heb ik weinig met pasen toch maak ik er ieder jaar een paar kaarten voor. De foto bij Just Add Ink Challenge blog #646 inspireerde mij om tot deze kaart te komen. Ik gebruikte de mask met dots om de achtergrond te maken in de vorm van een ei. Daar gebruikte ik de kleuren Fresh Fresia en Daffodil Delight voor, terwijl ik de mask voor de tweede kleur iets opschoof zodat het ei ook redelijk met dots gevuld is. De paashaas heb ik ingekleurd met blends en afgedrukt met Crumb Cake, zodat de line niet zichtbaar zijn. Verder wat grasjes gestanst en in laagjes opgeplakt, de tekst Happy Easter erop gestempeld en toen de kaart afgewerkt met ene mooie strik en dots. Dit alles weer opgeplakt op de basiskaart en je paaskaart is klaar.







Lieve Creatieve Groet Yvon💙


2 opmerkingen:

  1. Your spotty Easter Egg background is genius! I love it. So glad you are playing along with us this week at Just Add Ink! Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fabulous background Yvon! Such a clever design feature to have it in an egg shape to frame your bunny. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen