Pagina's

vrijdag 24 maart 2023

Global Design Project #386...

 

Een zeer mooie sketch bij het Global Design Project #386, maar ik wilde hem toch anders gebruiken dan anders. Daarom koos ik al de voor de stempelset en dies Greatest Journey, die iets minder voor de hand ligt omdat ik de mountainbiker over de bergen wilde laten rijden. Ik begon met de sparren af te drukken als achtergrond en deed dit vervolgens op nog een stukje cardstock waar ik 2 rondjes uit ponsde. En ik stempelde ze nog een keer af op Soft Succulent cardstock, maar met de Evening Evergreen inkt, waar ik ook de achtergrond mee had gestempeld. Daar stempelde ik de sparren 5x af zonder deze opnieuw te beïnkten zo worden de kleuren steeds zachter. De bergen stanste ik uit Early Espresso en Soft Succulent ook om nog meer diepte te krijgen en voor de zon, twine etc gebruikte ik de retired kleur Bumbelbee wat ikzelf een van de mooiere kleuren geel vindt.  En zo kwam deze kaart tot stand.








Lieve Creatieve Groet Yvon💙 

1 opmerking:

  1. Hoi Yvon,

    Leuke kaart, vooral het fietsje is super!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen