Pagina's

maandag 30 januari 2023

TGIF Challenges! #405...

 

Wat zou ik eens gaan doen met deze challenge op de blog van TGIF Challenges! #405. De opdracht was gebruik geen stempels. Dus mijn design papier eens doorgespit en nee, ik geen eens niet voor dsp om iets uit te knippen maar ik koos voor het mooie designpapier "On The Horizon" bij de bijbehorende dies. Ik Maakte bovenaan het design papier een wolkenrand met een dies om de wolken extra te benadrukken. Verder stanste ik de bomenrij 2x uit, net als het gras, deze plakte ik iets overlappend op elkaar voor nog meer diepte te creëren. Het hekwerk werd uit gestanst die plakte ik verhoogd op, nog een bijpassend tekst erbij, omdat ik deze kaart met een doel maakte koos ik voor deze  tekst. Was een Super leuke uitdaging om deze kaart te maken.







Lieve Creatieve Groet Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten