Pagina's

donderdag 19 januari 2023

Freshly Made Sketches #569...

 

Brbrbr, het heeft vanmorgen gesneeuwd dat is echt niet mijn ding. Maar toch maakte ik deze vrolijke winterse kaart met Warme wintergroeten. Hiervoor gebruikte ik de sketch die een echte uitdaging was van de blog van Freshly Made Sketches #569. Maar ik ben er uiteindelijk heel tevreden over hoe dat deze kaart is geworden. Was even dubben had namelijk eerst een stukje lint maar dat was het net niet , maar gelukkig had ik twine in Evening Evergreen de kleur die ik ook als inkt had gebruikt dus toen koos ik daar voor. Heb beide kaarten geëmbosd met sneeuwkristallen om toch wat meer 
dimensie te creëren.








Lieve Creatieve Groet Yvon💙

3 opmerkingen:

  1. mooie kaart, ook een mooie kleur evening evergreen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the layers of snowflakes in this design! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a beautiful card! I love the layers and colors of snowflakes. ❤️😍

    BeantwoordenVerwijderen