Pagina's

zondag 22 januari 2023

Dutch Card Lovers #367...


Ik maakte twee achtergronden met de masks en dit is de tweede, de ruitjes. Deze kaart maakte ik voor de blog van Dutch Card Lover #367, daar was de opdracht gebruik een mok of beker thee, koffie, chocolademelk of iets. Ik gebruikte deze mooie oudere koffie stempels met de koffiebekers. De achtergrond met de masks past er perfect bij omdat die iets strakker is dan de vorige met de bloemen aangezien de bekers ook iets strakker van vorm zijn past dit perfect bij elkaar. Verder afgewerkt met een stuk gouden twine en dots en weer een kaart klaar, nadat ik de koffie bekers die ik met blends had ingekleurd en uitgeknipt had.







Lieve Creatieve groet Yvon💙

4 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad het perfecte achtergrondje voor deze coffee-to-go bekers Yvon. Heel leuk en modern kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch card lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan Yvon!! Ik heb pas die masks ook uit de verpakking gehaald en gebruikt, zo leuk om die achtergrondjes te maken. Leuk dat je meedoet bij DCL! Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk dat je meedoet Yvon. En super al die bekers en dan die grote erachter. Dies masks doen het idd super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje Yvon! Ik vind je ruitjes background fantastisch.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen