Pagina's

maandag 11 juli 2022

Just Add Ink #611...Nieuwe Woning...Condoleance

 

Met onderstaande kaart doe ik mee met de sketch bij Just Add Ink #611, ik heb de sketch op zijn kop gezet zodat ik een huis kreeg. Moest tenslotte een verhuiskaart maken in een beetje een vintage/klassieke/moderne stijl, heb er even over na moeten denken of ik hem wel goed gelukt vond maar hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier hij wordt. Heb op de grijze ondergrond met Smoky Slate en Basic Grey gestempeld, om zo meer details in de kaart te krijgen. Het huis heb ik geembosd en daarna met Smoky Slate bewerkt. De linkse Rhinestone lijken een beetje op een schoorsteen (veel fantasie). De klassieke elementen komen met name in de mooie stoel en sleutel terug, ik koos voor de mooie kleur Starry Sky om de stoel mee in te kleuren en ook deze lukte goed ondanks de fijne belijning. Nog een stukje twine om de sleutel voor weer wat moderns en tenslotte nog de tekst en nog wat extra Rhinestone, om de kaart net wat feestelijker te maken.







Zaterdag maakte ik deze condoleancekaart, heb deze techniek bij ene mede demo gezien weet alleen niet meer wie, anders had ik de bron vermeld. Ondanks dat de kaart best vrolijk oogt door de mooie blauwtinten is hij ook heel stijlvol geworden. Deze kaart maakte ik voor iemand die van blauwe bloemen hield en helaas veel te vroeg haar geliefde achter moest laten. Rust zacht.💙


Blue Heart Stamping Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. Such a clever card Yvonne. Love how you turned the sketch on its head and then gave the banner a texture of a bricka wall. Thanks for joining us at JAI. Tristan DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Flipping the sketch gives this design such a different feel Yvon. I love how you added such a vintage vibe to all your elements. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen