Pagina's

vrijdag 1 april 2022

Global Design Project #336...Case...Kleurtechniek

 
Gisterenmorgen deze kaart gemaakt voor het Global Design Project #336, het was een case kaart van Angele Meiritz - Reid. Case betekent Copie And Select Edit oftewel gebruik de lay out, kleur, details, thema etc. Als je het voorbeeld er maar op een of andere manier in terug ziet. ik koos voor de lay out en de kleur  voor mijn kaart en nam de mooie set "To the Moon" stempelset, ik blijf dit zo`n mooie set vinden die ook voor veel doeleinden te gebruiken is en zeker in combinatie met de teksten.





Onderstaande kuikens en eendjes kleurde ik in met de blends en dan gestempeld met crushed cury, oftewel noline coloring, dit is zo leuk om te doen, maar eerst even opknappen en dan verder met mijn opdracht die ik moet maken.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

2 opmerkingen:

  1. I love your card! The colours and stamp set look fabulous. Thanks for playing along with the GDP this week x

    BeantwoordenVerwijderen