Pagina's

vrijdag 28 januari 2022

Global Design project #327...My Heart...

 

Ik heb weinig met Valentijn, maar ik zag wel enorm veel mogelijkheden met het dsp New Horizon. Wat is dit geweldig mooi papier. Eigenlijk hoef je er niets mee te doen dan gewoon in te lijsten, zo mooi.
Maar ik sneed er een rand van 1 cm omheen, het middenstuk plakte ik vlak op de kaart en de rand verhoogd met dimensionals. Verder wist ik meteen dat ik 3 stempelsets ging gebruiken namelijk de Nuts & Bolts, On The Horizon en Oceanfront, dat in combinatie met de dies van The Horizon. Verder stanste ik een strookje gras uit zodat er nog meer diepte in d ekaart kwam. Ik werkte de kaart af met de Faux Sea Glass Shapes en de Wink of Stella (op de hartjes). Eerlijk gezegd ik wordt enorm vrolijk van deze kaart, die ik maakte voor het Global Design Project #327 met een thema uitdaging 
namelijk Love-Valentijn.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

1 opmerking: