Pagina's

maandag 17 januari 2022

Colour INKspiration #114...Otterly

 

Deze kaart maakte ik met de kleuren die ik dus al op mijn bureau had gelegd maar waar ik eerst een sketch mee heb gemaakt voor een andere uitdaging, ik vindt het zo een geweldige kleurencombinatie.
De kleuren zijn voor de challenge van Colour INKspiration #315, alleen die foto al en dan die kleuren, wow. Na even denken gebruikte ik de Otter stempel set waar ik de otter afdrukte en inkleurde met Sahara Sand, toen ponste ik een cirkel uit een kladje, het kladje gebruikte ik als cirkel, op d eotter legde ik een mask, zodat ik met de blending brushes en de kleuren Granny Apple Green, Balmy Blue, Coastal Cabana en Pacific Point. Later met een fineliner de cirkel omgetrokken en er wat stipjes en grillige lijntjes op getrokken. Tekst erop geztempeld en nog 2 stroken zwart/wit gestreept dsp eronder geplakt en zo had ik 2 kaarten met dezelfde kleuren deze middag gemaakt maar beide zo verschillend.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

1 opmerking: