Pagina's

zaterdag 11 december 2021

Freshly Made Sketches #515...Angels...

 

Ik heb iets met engelen, daarom kan ik van deze stempelset geen afstand doen, hij is al enige jaren niet meer te koop en ik gebruik hem niet echt heel vaak, maar hij heeft iets moois waardoor ik hem niet wegdoe. Op het blog Freshley Made Sketches #515 stond een mooie sketch en ja ik ben ook dol op sketches net als op de engelen.. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven en dit is het resultaat, ik ben er zeer blij mee. Ik gebruikte als hoofdkleuren Misty Moonlight en Evening Evergreen.



Lieve Creatieve Groet💙...

2 opmerkingen:

  1. What a lovely angel image and terrific sentiment! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card! Love that patterned paper and the colour combination! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen