Pagina's

vrijdag 26 november 2021

Global design Project #319...Een Magische Kerst...

 

Geen tradionele kerstkleuren voor deze stijlvolle kerstkaart, een kerstroos in de kleur Pale Papaya. Ik kwam op dit idee, omdat ik een restje van dit mooie design papier "Expressions in Ink"op mijn werkplek had liggen, dus dacht ik dit dsp ga ik gebruiken voor een kerstkaart. En zo kwam deze kaart tot stand, natuurlijk stempelde ik weer teveel kerstrozen maar daarmee heb ik de binnenkant ook versierd, al vergat ik daar een foto van te maken en nu is het veel te donker, was al donker weer dus veel bij moeten werken aan de foto. Kerst staat voor mij echt in het teken van veel bling en in dit geval is dat dus goud. Deze kaart maakt ik voor het Global Design Project #319.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten