Pagina's

dinsdag 2 november 2021

Global Design Project #316...Happy Birthday...


Is er eigenlijk iets aan een challenge wat ik niets vindt, Nee antwoord ik dan volmondig, want ik vindt iedere challenge een super leuke uitdaging. Die uitdaging zit het hem erin dat ik net wat anders dan anders wil, kortom ik hou van uitdagingen, dus ook van deze geweldige mooie kaart van Stesha Bloodhart om te casen. Ik koos voor de layout van deze kaar,t die deze week bij het Global Design Project #316 als challenge dient. Eerlijk gezegd kijk ik niet snel naar ander werk van designer om iets na te maken, ik ga liever mijn eigen gang want ik loop vaak over van de ideeën, al gebruik ik soms wel eens een sketch als ik echt vastzit, terwijl er zoveel designner zijn waar je inspiratie uit kan halen, ik zit nu eenmaal niet zo graag achter de laptop, om wat te surfen over het net. Dus ook nu ging ik een beetje mijn eigen weg, al maakte ik de kaart wat grunchy en dat gecombineerd met de mooie nieuwe set "Hof van Eden" en het dsp ervan waar ik met Gorgeous Grape inkt spetter op maakte, om het net wat extra`s te geven, al is het wat moeilijk te zien omdat de achtergrond al gestipt is. 

Verder gebruikte ik de gouden dies (retired) en de dies met takken van de set Artistic Dies, wat gouden koord en dots om het geheel af te maken. Natuurlijk heb ik weer in diverse lagen gewerkt want dat blijf ik zo fijn vinden om te doen, ik zeg missie geslaagd oftewel precies wat ik in mijn hoofd had.






Lieve Creatieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten