Pagina's

vrijdag 7 mei 2021

You Deserve it... Global Design Porject #290


Nadat je bij de winnaars hoort van het
GDP #289, wil je jezelf toch weer overtreffen, dat is voor mij juist de grootste uitdaging. Niet dat ik verwacht weer bij de beste 4 te behoren, al zou dat Super zijn, maar het gaat mij nog steeds om de uitdaging (waar ik zo van hou). Dat trekt me soms uit mijn comfortzone, maar ik begin er steeds meer plezier in te krijgen om met heel veel lagen te werken, iets wat ik al wel een beetje deed, maar de lagen worden steeds intenser. Ik gebruikte voor deze kaart de kleuren die Mrs. Brightside Craft Forum #mrsbiu9, gebruik de kleuren Calypso Coral, Coastal Cabana, Doffodil Delight en Basic Grey, deze kleuren zijn zo fris en fruitig, toch zou ik ze zelf niet 123 gekozen hebben, maar ik vindt het een schitterende combi.
Bij het Global Design Project #gdp290 was het deze keer een sketch en dat blijft leuk, heb er de laatste tijd weer minder mee gewerkt, terwijl ik dat ongeveer een half jaar of langer geleden heel vaak deed al, wijkt de sketch bij mij altijd ver af, toch zie ik de sketch erin terug, dus hopelijk de designers van gdp ook. Normaal gesproken gebruik ik niet snel 2 opdrachten in een kaart, maar aangezien de uitdaging van Mrs. Brightside voor de fun is heb ik dat bij deze kaart wel gedaan. Al maak ik eigenlijk alles met plezier, anders deed ik het niet.





Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten