Pagina's

donderdag 20 mei 2021

Global Design Project #292...Happy Birthday...

 
Maandag kwam mijn geweldige bestelling binnen van Stampin`Up! met deze Super mooie Schillie`s oftewel de  Turtle friends, zijn ze niet Chill. Ik ben er verliefd op, dus maakte ik vandaag deze verjaardagskaart ermee in combinatie met de Stempelset Biggest Wish, waarmee k de tekst stempelde. Ook deze hoort bij mijn favoriete stempels. Verder gebruikte ik 4 van de nieuwe In Colour kleuren namelijk de Fresh Fresia, Pale Papaya, Soft Succulent en dan nog Granny Apple Green (uit The Brights Collectie). 
Ik liet me inspireren door de nieuwe Global Design Project #292 challenge, dat was deze week een Case kaart, (Copy And Share Everything). Ik gebruikte de opbouw van het voorbeeld om mijn kaart te maken. Hieronder het voorbeeld om te CASE-en en dan mijn Schillie kaart.



En de binnenkant van de kaart kon niet leeg blijven.😍

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten