Pagina's

woensdag 10 februari 2021

Vreugde en Verdriet

Helaas liggen vreugde en verdriet vaak dicht bij elkaar, bij de fb groep #EchtePostIsZoveelLeuker was er een jarige dus dat verdiende eeen kaartje, ik koos voor de mooie set Dandy Garden waar ik deze verjaardagskaart mee maakte. Al kwam er geen stempel aan de pas, alles maakte ik met de kaartjes en stansen, dus zelfs voor de niet stempelaars heeft Stampin` Up! iets te bieden.



 Geheel onverwachts overleed een mede demo collega van Stampin`Up! op mijn verjaardag 2 februari. Maandag was de crematie en veel mede demo`s maakte voor Ilona een erehaag op hun facebookpagina. Hartverwarmend, deze kaart heb ik ook speciaal voor de nabestaanden gemaakt want Ilona hield van paars en vlinders, hopelijk geeft deze kaart hun een klein beetje steun in deze zeer moeilijke tijd.💜 ilona was een zeet active demo, die oa swaps en de maandelijkse bloghops organiseerde, we zullen je missen.

Ilona Rust zacht...



Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten