Pagina's

vrijdag 11 december 2020

KerstkaartenBuffet @home - Whises and Wonder


Ja, op 21 november was het 2de @home kaartenBuffet van The Creatieve Teacup en wat heeft Yvonne weer haar best gedaan. Er werden weer 6 schitterende kaarten gemaakt, deze keer natuurlijk in kerstsfeer. Zelf zou ik deze bundel nooit besteld hebben, maar toen ik ermee bezig was, of eigenlijk toen ik de bundel binnen kreeg, zag ik meteen al diverse mogelijkheden hiermee.
Hieronder de leuke kaarten die we gingen maakten, al heb ik aan de meeste kaarten toch net weer mijn eigen twist gegeven. Ben er nog steeds niet aan uit welke nu mijn favoriet is, maar ze zijn wel al allemaal verstuurd.













Blijf Veilig en Postief, Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal mooi geworden Yvon!! Leuk om ze zo nog een keer allemaal op een rijtje te zien 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten ! Suuuuper leuk ! Groetjes Kristien

    BeantwoordenVerwijderen