Pagina's

zaterdag 19 december 2020

Een rugzak kaart

                 

     

Ik kreeg een opdracht om een rugzak kaart te maken. Daar moest ik dus even over nadenken hoe ik die uit zou voeren, de gemakkelijkste weg kiezen, nee. Dat zou dan een gewone kaart zijn met bv een rugzak erop getekend. Nee, anders werd ik niet gevraagd om deze kaart te maken, want dat kunnen  er zoveel maken. Dus na wat denkwerk en google, kwam ik op een rugzak kaart in de vorm van een rugzak. Eerst op printpapier uitdenken en het formaat. Dan beginnen met cardstock in de kleuren Mossy Meadow (leek het meest op legergroen), daarbij Soft Suede en Early Espresso. 

De basis was klaar met veel snijwerk, want in deze kaart moesten minimaal 3 opberg plekken zitten, om briefjes in te stoppen. Dus er moesten zakken op, met natuurlijk ook een sluiting (dit werd een magneetje). Verder wilde ik er banden op maken met een mini gesp, die gelukkig dit jaar bij Stampin`Up! in de collectie zitten en die ik ook nog eens had aangeschaft een poos geleden, maar wat had ik die nou gelaten....ehm, ja, natuurlijk in het verkeerde mandje tussen de lintjes ipv embellishments, maar heb ze gevonden. Toen het ander dilemma, hoe maak ik de rugzak zo dat hij eruit ziet als een echte leger rugzak (oftewel met die vlekken erop). Weer eens zitten te zoeken en bij de dies vond ik de Poppy Moments dies. Dus dies van klaprozen, daar stanste ik met het Crumb Cake Cardstock bloemen mee uit, die ik vervolgens doorsneed en op de rugzak plakten. Van Early Espresso Cardstock maakte ik vervolgens de riemen en de dragers (achterop) die ik wel helaas vast moest plakken. Kaartjes op maat gesneden, nog een Crumb Cake binnenkant erin. Een vlaggetje maken en toch ontbrak er iets, dus ik naar Johan die me zei er zit altijd ene naambadge op. O, ja dat is het de naambadge is ook van het Mossy Meadow Cardstock, maar heb de naam zwart gemaakt en er naam in getypt, ivm de privacy. Ik ben zeer tevreden over deze rugzak en gelukkig degene waar ik de opdracht van kreeg ook. Hoe vinden jullie hem geworden.






Blijf Veilig en Positief, Liefs Yvon...

1 opmerking: