Pagina's

zondag 29 november 2020

SwapKerstKaarten en een Herfst Slider Kaart...

 Deze swapkaarten heb ik gemaakt voor mijn teammaatjes van het SU-per Team waar ik ook deel van uitmaak. Ik maakte bewust kaarten in deze niet kerstkleuren en dan ook nog eens met hulst takken erop. toch vind ik ze zelf heel feestelijk geworden. De hulsttakken komen uit de set Joyful Holy een geweldige set, die ik combineerde met een van de eerste bestelde kerstsets die ik dit seizoen deed namelijk de tekststempels Christmas Means More💙




Aangezien ik flink achterloop, toon ik ook deze Herfst Slider Kaart, die laatst op de facebookgroep The Creatieve Theacup te maken was. Dat was lang geleden dat ik die nog eens maakte, maak eigenlijk niet snel bijzonder kaarten, meestal de gewone maat, of vierkant of de slime line kaart. Toch is het eigenlijk heel leuk om te doen, is wat voor 2021, nu eerst nog vollop bezig om kerstkaarten te maken.




Blijf Veilig en vooral Postitief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten