Pagina's

dinsdag 17 november 2020

Peace Kerstkaart...


Afgelopen zondag een geweldige middag gehad met de online workshop van de Kijkkast Joy To the World Stamp a Stack, een aanrader. We gingen aan de slag met de kerst Paper Pumkin box met de twist van Annette. Resultaat 13 kaarten en nog behoorlijk wat materiaal over, waarmee ik o.a. deze mooie bijzondere kerstkaart mee maakte. 
Ik heb embellishments van de kit gebruikt die over waren, natuurlijk de stempels uit de kit en nog een vleugje Yvon/stempidoe er aan toe gevoegd, hoe leuk is dat. Dan krijg je deze kaart gemaakt met de sketch uitdaging van de Dutch Card Lovers #336. Ik ben er zelf heel erg tevreden over en dat terwijl ik eigenlijk niet echt iets heb met de kerstkleuren groen en rood.



Lieve Groet, Blijf Veilig en Vooral Positief, Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Yvon en een prachtige uitwerking van de sketch. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Yvon! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de kadert al gezien, hij is mooi geworden Yvon! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie uitwerking van de schets Yvon!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen